Bridgestone uznana za najdroższą marką opon

W najnowszym rankingu najdroższych marek, zebranych przez Brand Finance, składa się z czterech opon wszystkich marek, z których najcenniejsze to Bridgestone.

Według badania Brand Finance, choć Bridgestone stracił kilka pozycji i Michelin przeciwieństwie do góry, japońska marka jest najdroższym w branży oponiarskiej. W 2013 roku Bridgestone spadła z 235 do 254 miejscu. W tym przypadku, wartość marki spółki wyniosły 4,45 miliardów dolarów, podczas gdy w ubiegłym roku oszacowano na 4,4 miliardów dolarów.

Michelin wzrosła z 271 do 264 linii, zmniejszając różnicę z Bridgestone, a koszt francuskiej marki do roku wzrosły o co pół miliarda dolarów – z 3,9 do 4,36 miliardów. Trzecie co do wielkości producent opon jest niemiecki Continental , w dół od 362 do 374 miejscu, a wartość marki wzrosła o $ 100 milionów do 3,2 mld dolarów.

Wartość marki Goodyear do roku wzrósł z 2,7 do 3,2 mld euro, co tylko amerykańska marka opon w rankingu wzrosła z 431 do 379 miejscu.

Ostatni wspomniany marki opona była Pirelli , które, mimo że zawarte w najlepszych 500 najcenniejszych marek, wzrosły w wartości od 1,3 do 1,5 mld dolarów.

Według Brand Finance Director David Haig (David Haigh), rynek opon wzrośnie o ok. 5% rocznie do 2015 roku, a walka aby sprostać rosnącemu popytowi jest coraz trudniejsze. “W sektorze przemysłowym, gdzie bardzo silny wpływ marki, producenci wydają miliony dolarów na programy sponsorskie, reklama i marketing, aby zwiększyć swój udział w rynku, w szczególności w regionie Azji i Pacyfiku, co stanowi połowę rynku opon na świecie” – dodał Pan Haig.

W Bridgestone potwierdziła, że ​​zainteresowanie Azja wielki jak kiedyś, tak, że firma niedawno otworzył nową fabrykę w Indiach, która będzie produkować 10 000 opon osobowych do końca tego roku.

“Niemniej jednak, że może być, zwiększenie przepustowości nie jest jedynym priorytetem, wzmocnienia i ochrony marki również są niezbędne” – powiedział w oświadczeniu japońska firma, która nie tak dawno temu w sądzie dokonał zakaz produkcji i sprzedaży opon Gemstone chińskiej firmy Guangzhou Bolex, wykorzystywać logo, podobne w konstrukcji i kolor do marki Bridgestone. “To sukces wielu milionów dolarów pozew przeciwko jednemu z naszych największych rynkach pokazuje nasze zaangażowanie, aby zawsze chronić swoją własność intelektualną i utrzymania wartość naszej marki w skali globalnej.”

Ponadto Bridgestone powiedział, że będzie w dalszym ciągu produkować światowej klasy produktów z materiałów, które są albo do recyklingu lub można je uzyskać ze źródeł odnawialnych, zmniejszenie emisji dwutlenku węgla i zmniejszyć szkody dla środowiska.

Advertisements
Tagged with: , , , , , , ,
Posted in Uncategorized

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Categories
%d bloggers like this: