Continental: Rosja będzie jednym z najważniejszych rynków w Europie

Everts Karlheinz, szef działu badań w magistrali koncernu Continental, chwalili opony perspektywy przemysłu w produkcji opon na oryginalne wyposażenie.

Obecnie Continental zapewnia autobus km dla samochodów osobowych i lekkich ciężarówek handlowych prawie jedna trzecia wszystkich nowych pojazdów sprzedawanych przez europejskich producentów samochodów w USA firma dostarcza ponad 15% produkcji w tym sektorze. Jakie regiony widzisz jako potencjał do dalszej ekspansji?

W 2012 roku, po raz kolejny z powodzeniem utrzymać naszą pozycję na rynku europejskim w sektorze pasażerskiego OE, jak również opony do lekkich samochodów ciężarowych. W regionie NAFTA (Północnoamerykański Obszar Wolnego Handlu), mamy 15 procent udziału w rynku. Perspektywa rozwoju dla spółki w najbliższych latach – jest Azja. Chcielibyśmy zaoferować ten szybko rozwijający się region i nasze wysokiej jakości produktów wytwarzanych w zakładzie w mieście Hefei w Chinach. To pozwoli nam wspierać rozwój wysokiej jakości w branży motoryzacyjnej w regionie. Szykujemy się do rozszerzenia możliwości w Hefei do 8 mln opon do samochodów osobowych i lekkich samochodów ciężarowych opony do roku. Ważną rolę w naszej działalności odgrywa także w Ameryce Południowej, jak w tym regionie również szybko rosnąca liczba samochodów. Mamy już określone “Fundacją”, budując fabrykę w Camaçari, Brazylia, gdzie planujemy podwoić roczną produkcję – do 9 mln sztuk w 2015 roku. Oczywiście, ta lista powinna być włączone, i Rosja. W najbliższej przyszłości, na rynku będzie jednym z najważniejszych w Europie, a do końca roku 2014 będziemy eksportować opony na oryginalne wyposażenie produkowanych w naszej fabryce w Kałudze.

Jakiej jakości opon jest priorytetem dla producentów, jeśli mówimy o skuteczności opon, za to, co trendy Rozumiesz?

Od kilku lat, coraz większe wymagania w niższym oporze toczenia. I nie należy się kosztem bezpieczeństwa, na przykład, przy hamowaniu na mokro lub zużyte opony. Innym aspektem emisji – tendencję do zwiększenia średnicy i rozmiar opony, tak, że, jak w jednym z największych producentów opon przestrzegać podanych przez producentów. Wreszcie, istnieje również szeroki, ale wyraźnie zaznaczyć obszar jak elektryczne. Jak dotąd, żadne ostateczne prognozy o tym, jak duży będzie ten sektor w przyszłości. Jednak niezależnie od scenariusza, możemy zapewnić naszym rynku (w tym zimą ) Opony Conti.eContact . Produkty firmy umożliwiają nam dobrą pozycję w odniesieniu do powyższych tendencji wymienionych.

Jaką rolę w Twojej firmie jest produkcja opon zimowych?

W stosunku do produkcji opon zimowych nie odgrywają istotnej roli w dziedzinie OE. Jednak zdecydowanie sprzyjać lojalności konsumentów wśród dealerów samochodowych, a więc są bardzo ważne na rynku wtórnym dla osobowych i lekkich pojazdów dostawczych. Bo teraz zredukowana sprzedaż nowych pojazdów, sprzedaż opon zimowych – dobre wsparcie dla naszych partnerów. Ponadto sektor ten ma ogromny potencjał, szczególnie w produkcji opon do szybkiego auto koła. Jednakże, musimy zgodzić się na kilku kwestiach opon zimowych różnych producentów, zanim będziemy mogli umieścić je na odpowiednich notach specjalnych (BMW> *, Audi> RA1, Mercedes-Benz> M0, Porsche> N1).

Zostały w 2012 roku wydała żadnych modeli, które szczególnie pamiętam?

W Europie w 2012 roku, ponownie otrzymał wiele dobrych opinii o naszych oponach letnich. To było szczególnie miło to usłyszeć od high-end samochodów są gotowe do użycia tych opon dla swoich modeli samochodów Audi – dla modeli S8, A8, A7, A6, RS4 i A3; od BMW – na 1 i 3 serii GT; marki Mercedes-Benz – dla modeli A-, B-, C-i S-Class, z Porsche – dla Cayman i Panamera, od VW – dla nowego Touarega Hybrid, wydany na rynku amerykańskim, jak i Amarok, itp., od Land Rovera – dla nowego Range Rovera, od Maserati – na Quattroporte, od Toyoty – do Vios.

Jakie są długoterminowe perspektywy współpracy z producentami samochodów w dostawach OE w szybko rozwijających się krajach BRIC?

Prawie wszyscy producenci są uprzejmi dla regionu, jak starać się skorzystać z dynamicznego rozwoju tych krajów. Wspieramy ich z naszej wysokiej jakości produkcji. Budowa fabryki w Chinach już pomógł nam znacznie rozszerzyć i właścicielem możliwości wzrostu. Kluczowym czynnikiem sukcesu tych stosunków jest dziełem naszego działu do pracy z klientami. Jego struktura jest na tyle wyjątkowa, samochodów mają tylko jeden szczególny kontakt z firmą Continental, do prowadzenia działalności gospodarczej na świecie. Zwiększa to efektywność naszego związku i sprawia, że ​​łatwo dotrzeć do wzajemnego zrozumienia.

Co, Twoim zdaniem, czeka na światowej produkcji opon do samochodów osobowych, lekkich ciężarówek, samochodów na cztery koła napędowe i ciężarowych w 2013 roku?

W 2013 roku możemy spodziewać się 2-procentowy wzrost globalnej sprzedaży pojazdów. Podczas sprzedaży w Europie spadnie nieco poniżej poziomu 2012, podczas gdy w Ameryce Północnej i Południowej, objętość zwiększy się o 2-3%, w Azji – o 3-5%.

Advertisements
Tagged with: , , , , , , ,
Posted in Uncategorized

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Categories
%d bloggers like this: