Continental wprowadził “hybrydy” opon do samochodów ciężarowych

Wystawa Mid-America Trucking Show (mat) w Kentucky składać nowych opon do samochodów ciężarowych Continental Hybrid HD3, które są “hybrydy” opona do transportu regionalnego i dalekiego zasięgu.

Jako producent, Continental Hybrid HD3 oś napędowa ma trzy podstawowe zalety – niskie zużycie, oszczędność paliwa i wysoka siła pociągowa.

“Obecnie firmy potrzebują więcej niż produktów high-tech, ale również na możliwość wykorzystania tych samych opon w zaciągu regionalnym i długo – powiedział menedżer ds. komunikacji dla amerykańskiego oddziału Continental Hops Alex (Alex Chmiel). – Jak powiedział nam przez naszych klientów, wymagają większej wydajności paliwa podczas przewożenia ładunków na autostradach, a siła i wytrzymałość, jak jeżdżą na drogach wojewódzkich. W tym przypadku, to jest nie do pomyślenia, że ​​mogą zawsze zmienić opony, co tydzień lub nawet codziennie. Nasz nowy Hybrid Continental HD3 opracowany specjalnie dla tego szybko rozwijającego się segmentu i łączą w sobie najlepsze cechy obu rodzajów opon. ”

Continental hybrydową HD3 się najszersza magistrali mi Tylny Continental (248 mm), a ich głębokość bieżnika 27/32 cm jest w stanie “regeneracji” w czasie trwania, ze względu na kształt rowków. Jako dyrektor Departamentu Technologii Opony Ciężarowe Continental Libor Heger (Libor Heger), połączenie tych parametrów, w połączeniu ze wzrostem powierzchni styku zwiększa trwałość oraz zapewnia doskonałą trakcję na drogach.

“Poprzeczne listwy i 3D-kierunkowy wzór bieżnika tworzy więcej gryzienie krawędzi niż tradycyjne opony na osi napędowej – powiedział Pan Heger. – Te lamele również pomóc jednostki lepiej wytrzymać obciążenie silnika i układu hamulcowego, który poprawia przyczepność i zmniejsza drogę hamowania. Otwórz ramię podnieść poziom przyczepności i odpowiedzialności. ”

Clif Armstrong, dyrektor ds. marketingu w Continental i Alex Chmiel, kierownik komunikacji, na matach wystawowych

Według pana Heger, stosowane na autostradach Continental Hybrid HD3 obniżyć zużycie paliwa w porównaniu do konwencjonalnych opon do transportu regionalnego i dłużej. “Dzięki ulepszonej CPD Protector, samo-stabilizującą krawędzi-blok-wzór i ograniczyć do minimum zniekształcenia twardej barku można się spodziewać, że opór toczenia o 10% niższa niż Continental HDR2 i HDL2 DL», – dodał.

Poza wszystkim innym technologia ContiGOODSCasing poprawiła przydatności do odzysku poprzez lepsze projektowanie i płaskiej pętli pasa.

“Cieszymy się, że reprezentują naszą nowych opon marki Continental Hybrid w HD3 stoisku podczas występów maty, ponieważ zostały zaprojektowane i wyprodukowane w Ameryce Północnej dla firm w Ameryce Północnej – powiedział pan Chmiel. – To jest nasze pierwsze “hybrydowe” opony na rynku, a my cieszymy się, kiedy możemy udowodnić naszym klientom możliwość zmniejszenia ogólnych kosztów operacyjnych “.

Hybrid Continental HD3 będzie w sklepach w kwietniu 2013 roku rozmiarach 295/75R22.5, 11R22.5 i 11R24.5, a na koniec roku będzie dostępny do odpowiedniego pasa bieżnika. I taśmy, a opony sami zostaną przekazane przez Agencję Ochrony Środowiska Stanów Zjednoczonych (EPA), który jest do uwzględnienia ich w wykazie produktów, aby pomóc zmniejszyć zużycie paliwa.

Continental Hybrid HD3

Advertisements
Tagged with: , , , , , , ,
Posted in Uncategorized

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Categories
%d bloggers like this: