Goodyear aktualizowane pozycjonowania marki w Europie

Nowy slogan, czuliśmy się dobrej kampanii Goodyear nowy będzie koncentrować się nie tylko na bezpieczeństwo, ale również na temat wpływu wysokiej jakości opon do jazdy komfortu.

Goodyear powiedział, że nowe pozycjonowanie marki pozwoli firmie uciec od tradycyjnych koncepcji reklamowych i standardów przyjętych w branży oponiarskiej. Producenci koncentrują się na technicznych parametrów opon, takie jak hamowanie, aquaplaning oporu, opór toczenia i przyczepność. Natomiast nowa kampania Goodyear, podczas używania informacji technicznych w tle, będzie koncentrować się na ogólnych wrażeniach z podróży samochodem.

“Nowa kampania pokazuje konsumentom jasnych i wymiernych korzyści opony Goodyear, – powiedział dyrektor marki Goodyear, EMEA South Despres (Hugues Despres). – Nasza marka jest rozpoznawana na całym świecie, ale wiemy, że w życiu codziennym bardzo mało ludzi myśli w opony tych. Naszym celem jest, aby na pytanie o wybór opon był częstszy w umysłach konsumentów. Dlatego, Nowa pozycjonowanie marki skupia się na element gry dysku. ”

Kolejna różnica między kampanii Goodyear, że zajmie miejsce na dużą skalę, kilka kanałów medialnych, co również jest sprzeczne z systemem, tradycyjnie używanych w przemyśle oponiarskim.

Firma twierdzi, że nowa koncepcja została opracowana na podstawie kompleksowej analizy potrzeb i oczekiwań właścicieli samochodów. Aspekty te odgrywają kluczową rolę w nowej kampanii, a jeden z jego specyfiką jest to, że będzie on bezpośrednio ukierunkowane na kobiecej publiczności. “Kobiety często mają decydujący głos w podejmowaniu decyzji w rodzinie, i odnosi się to w szczególności do wyboru opon, – mówi pan Despres. – Nabycie jest często postrzegane jako inwestycja, więc chcemy się upewnić, nasze informacje były istotne dla kobiet, jak dla mężczyzn. ”

“W tym samym czasie, nadal przywiązują dużą wagę do naszych wspólnych priorytetów, takich jak poprawa opieki bezpieczeństwa i ochrony środowiska” – dodał pan Despres.

W oświadczeniu Goodyear powiedział również, że firma nadal przywiązuje dużą wagę do formy prezentacji informacji dla konsumenta. W szczególności, sklep i sprzedawca jest tylko indywidualną punkt kontaktu z marką, a to jest bardzo ważne dla podjęcia ostatecznej decyzji o zakupie, ponieważ klienci zwracają się do sprzedawców. Z tego powodu, nowa kampania, Goodyear planuje rozszerzyć komunikację z dealerami, aby lepiej zrozumieć ich potrzeby i potrzeby klientów.

Kampania się czuć dobry rozpoczął się w Europie na jesieni ubiegłego roku. Zaangażowany w tworzenie wideo niemiecki oddział agencji Leo Burnett.

Advertisements
Tagged with: , , , , , , ,
Posted in Uncategorized

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Categories
%d bloggers like this: