Indyjscy producenci opon powinni obawiać się “chińskiego zagrożenia”

W Indiach, rośnie zaniepokojenie rosnącą konkurencją ze strony producentów z Chin i Korei Południowej.

Indyjskie firmy opon wydaje się coraz bardziej martwić. Najnowsze szacunki analityków, zważywszy na żywo Mint, chiński przemysł opon wzrośnie o około 10% rok do roku 2020, a także czołowi producenci z Chin są aktywne wdrażanie nowych technologii do swoich produktów spełniają standardów globalnych.

Promować szybki rozwój i modernizacja chińskiego przemysłu opon będzie szereg czynników. Po pierwsze, “ochronnych” cła na przywóz z Chin opony wprowadzone w Stanach Zjednoczonych we wrześniu 2012 roku, więcej nie są gromadzone, a więc chiński aktywnie rozszerzenie ich wywozu na rynek USA. Po drugie, Chiny są rosnące i samochodowych eksport, co może zwiększyć świadomość lokalnych marek opon. Po trzecie, w listopadzie ubiegłego roku w Unii Europejskiej wprowadzono nową obowiązkowego etykietowania, dlatego wiele chińskich firm zostały zmodyfikowane i poprawiły swoje opony , które, dzięki temu staną się bardziej popytu.

Szybki rozwój sąsiada bezpośrednio wpływ na indyjskim przemyśle oponiarskim, który zmierzy się jeszcze trudniejsze konkurencji. Szacuje się, Macquarie Research, chińskie opony często 30-50% tańsze opony globalnych graczy, a ich marża bez podatków przez prawie dwa punkty procentowe wyższe.

Ponadto indyjscy producenci opon są już w recesji w lokalnym sektorze motoryzacyjnym. Raz w ciągu ostatnich dwóch lat, rynek autobusów w Indiach wzrośnie o 20% w skali roku, w kwietniu i lutym 2013 finansowe sprzedaż opon do motocykli, samochodów osobowych i ciężarowych spadały systematycznie.

Co ważniejsze, dane Stowarzyszenia Indian opon (ATMA) powiedział, że w sprzedaży lokalnych producentów opon szybko rosnące procentową oryginalnej sektorze urządzeń. W szczególności, w okresie od 2001 do 2012 roku finansowym, lekka ciężarówka segmentu wzrosła z 17 do 43%, w segmencie samochodów osobowych – od 37 do 46% w segmencie opon motocyklowych – od 39 do 52%. Tak więc, spadek sprzedaży nowych samochodów w kraju, nawet bardziej odczuwalne przez firmy przewozowe.

“Biorąc pod uwagę zmniejszenie zdolności rynku, spółki indyjskie opon trzeba jeszcze bardziej się obawiać konkurencji ze strony tanich towarów chińskich i koreańskich – powiedział dyrektor generalny ATMA Budhradzha Rajiv (Rajiv Budhraja). – Choć cena kauczuku naturalnego spadła, większość firm agresywnie zwiększenie zdolności wszystkie ostatnie trzy lata, więc będą mieć wyższe koszty amortyzacji, jak i płatności odsetek. ”

Według Atma, około połowa opon przywozowych w Indiach pochodzi z Chin i Korei Południowej. Ponadto, niektóre azjatyckie konkurentów, takich jak Hankook i Kumho , przeniknęły do lokalnego segmentu wyposażenia oryginalnego poprzez umowy z firm macierzystych lokalnych producentów, na przykład, z Hyundaia. W tym samym czasie, indyjskie producenci opon po prostu nie można rozwiązać sytuację, kiedy to należności na kauczuku jest wyższy niż w autobusie.

Wśród wszystkich tych problemów jest tylko jeden pozytywny punkt dla Indian – spadek cen kauczuku naturalnego, który spadł o 17% w porównaniu do ubiegłego roku. Oprócz spółki indyjskie opon nadal walczyć o udział w rynku krajowym wtórnym, które pomogą im zachować zyski w perspektywie średnioterminowej. Bądź tym, jak może, staną w obliczu silnej konkurencji z graczy z Chin i Korei Południowej, a wszystko to na tle kryzysu na rynku motoryzacyjnym.

Advertisements
Tagged with: , , , , , , ,
Posted in Uncategorized

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Categories
%d bloggers like this: