JDPower: Amerykanie mniej jak Run-Flat i opony o niskim oporze toczenia

Nowe badanie przeprowadzone przez JDPower pokazał, że amerykańscy producenci samochodów są coraz bardziej przywiązane do samochodów opony Run-Flat opon o niskim oporze toczenia, pomimo faktu, że zadowolenie konsumentów z tych opon spada.

JDPower pisze w swoim raporcie, samochodów w Ameryce Północnej użyć wszelkich dostępnych środków w celu spełnienia standardów ich samochodów CAFE (Corporate Fuel Economy średnia), regulacyjny paliwa średnio w całym zakresie. Jeśli mówimy o opony “s dla oryginalnego wyposażenia, w międzynarodowych firmach samochodowych są dwie opcje w celu zmniejszenia zużycia paliwa przez samochody. Po pierwsze, zestaw opon Run-Flat, pozbywa koła zapasowego, a tym samym zmniejszyć wagę samochodu, a po drugie, w celu włączenia urządzenia opony o niskim oporze toczenia redukuje zużycie paliwa. W tym przypadku, zgodnie z JDPower konsumenci nie jak opony obu tych kategorii.

Run-Flat opony montowane są głównie do luksusowych i sportowych samochodów. W obu przypadkach, poziom satysfakcji klienta z opon Run-Flat były niższe niż w przypadku, gdy opony oryginalne wyposażenie były standardem. Tak więc, poziom satysfakcji z nabywców samochodów luksusowych, którzy dostali się Run-Flat, maksymalnie 728 punktów (na 1000-punktowej skali), i tych, którzy kupili opony standardowe samochodów – 739 punktów. Jeśli mówimy o właścicieli samochodów sportowych, różnica będzie jeszcze bardziej widoczne – 665 wobec 732.

JDPower zauważa, że ​​tendencja ta jest częściowo ze względu na fakt, że opony Run-Flat należy wymieniać częściej niż zwykle. 31% respondentów korzystających z opon Run-Flat, powiedział, że musiał wymienić przynajmniej jeden autobus, a właściciele standardowych opon, postać była tylko 19%. Ponadto regularne opony, jak pokazuje ankieta, to średnio 36 310 km, a średni przebieg Run-Flat było co najmniej 10 000 km.

“Właściciele samochodów starają się podnieść wydajność paliwa na nowy poziom, a oni oczekują od swoich dostawców – w tym przypadku, producenci opon – że będzie im pomóc – powiedział Brent Gruber (Brent Gruber), dyrektor globalnego działu badań w przemyśle motoryzacyjnym JDPower sektora. – Wyzwaniem jest to zrobić poprzez znalezienie opon, które spełniają oczekiwania klientów. Run-Flat opony w tej chwili, te oczekiwania nie zostały spełnione. ”

Konsumenci również nie podoba się fakt, że opony Run-Flat, nie nadają się do naprawy, i muszą być często zmieniane, natomiast standardowe opony mogą wrócić do stanu używalności, oszczędzając dodatkowe pieniądze.

Należy również zauważyć, że istniejące braki Run oponach wpływać postrzeganie marki opon. “Właściciele samochodów sportowych na Run-Flat pół częściej twierdzą, że polecam markę opon do przyjaciół i krewnych, w porównaniu do tych, którzy używają standardowych opon (14% vs 28%), – mówi pan Gruber. – A to może potencjalnie mieć bardzo wymierne skutki finansowe dla producentów opon “.

JDPower Badanie wykazało również, że konsumenci pogarsza odbiór opon o niskim oporze toczenia. Wyniki te uzyskano z analizy tego, co jest napisane na temat tych opon w mediach społecznościowych, w których wielu użytkowników wyraziły obawę, że wprowadzenie tak zwanych eko-opony w samochodzie, to zmniejszyć zużycie paliwa, kosztem spójności i wiarygodności. W tym przypadku, że konsumenci realizacji firmy auto wybiera wypełnić najlepsze opony, tak że na ogół nieco odbiegać od wyboru producenta. Tak więc, gdy właściciele samochodów w końcu zgodził się, że opony o niskim oporze toczenia redukuje zużycie paliwa, ale obawiają się, że będą musieli coś poświęcić.

“Choć opony reklamowe o niskich oporach toczenia jest nastawiona głównie na oszczędności paliwa, producenci opon mogą wygrać poprzez informowanie konsumentów o przyczepność i niezawodności tych opon, – powiedział Pan Gruber. – Konsumenci dziś nie w pełni zrozumieć korzyści płynące z oponami w tej kategorii. Są przekonani, że pozbawia się istotnych cech opon, wybór opon o niskim oporze toczenia, a tym samym nie w pełni zrozumieć, co oszczędność paliwa dostają w zamian. ”

Warunki ogólnej ocenie zadowolenia opon, sprzętu oryginału, to jest podzielone na cztery segmenty: opon dla luksusowych, sportowych samochodów standardowych i jak i pickupów i zwrotnice. Respondentów oceniło opony na czterech głównych czynników – trwałość, wygląd, przyczepność / obsługi i jakość jazdy. Wszyscy respondenci kupił samochód nie więcej niż dwa lata temu.

Amerykańskich konsumentów ocena satysfakcji z oryginalnych opon sprzętu
Opony do samochodów luksusowych

Ogólna satysfakcja (686) nie zmieniła się od 2012 roku. W tym przypadku, według trzech parametrów magistrali zaczął organizować więcej klientów, i oszacowanie dla jakości trakcie została zmniejszona do sześciu punktów ponad poprzednim roku. Najwyższy wskaźnik był w segmencie opon do samochodów luksusowych (738), a następnie przez opony do samochodów sportowych (728) i SUV (676).

Amerykańskich konsumentów ocena satysfakcji z oryginalnych opon sprzętu
Opony dla standardowych samochodów

Czwarty rok z rzędu, mniej problemów z oponami, które pojawiły się wśród respondentów. Średnio, liczba problemów było 74 na 100 pojazdów, podczas gdy w 2012 r. było 76, aw 2011 – 84. Respondenci najczęściej wymieniane przebicie, powolny spadek ciśnienia, zbyt głośne i szybkie zużycie. Poziom zadowolenia wśród tych, którzy nie mają problemów, było 135 punktów wyższy niż niektóre z tych trudności napotkanych (748 vs 613).

Amerykańskich konsumentów ocena satysfakcji z oryginalnych opon sprzętu
Opony dla samochodów sportowych

W trzech z czterech segmentów o najwyższej liczbie punktów zdobytych Michelin , druga tylko do Pirelli opon w segmencie pickupów i SUV.

Amerykańskich konsumentów ocena satysfakcji z oryginalnych opon sprzętu
Opony do pickupów i SUV

Badanie zostało przeprowadzone w październiku i listopadzie 2012 r. 30.835 kierowców, którzy zakupili samochód w 2011 lub 2012 roku modelu.

Advertisements
Tagged with: , , , , , , ,
Posted in Uncategorized

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Categories
%d bloggers like this: