Narrow wyższa jakość trafi na rynek w najbliższej przyszłości

Szef laboratorium badawczego Bridgestone Hiroyuki Matsumoto powiedział o korzyściach wąskie i wysokie opony opracowanej przez firmę we współpracy z producentami samochodów.

Geneva i japońskich salonów w tym roku Bridgestone wprowadziła nową koncepcję oponę o nazwie Long & Narrow Concept (LNC), co powinno dać wyobrażenie o tym, co będzie, że opony w przyszłości.

W Genewie, przedstawił rozmiar opon 155/55 R19

Według twórców, jak producenci samochodów produkują więcej różnych modeli, z wykorzystaniem niekonwencjonalnych paliw i energii elektrycznej, wodoru, itp., przedsiębiorstwa autobusowe również czuć zobowiązane do wnoszenia wkładu w tworzenie pojazdów bardziej przyjaznych środowisku. Wśród pomysłów opracowanych przez Bridgestone i opony wymienione LNC.

W porównaniu do standardowych opon są węższe i bieżnika LNC zwiększenie średnicy zewnętrznej, a więc mogą być używane w znacznie wyższym ciśnieniu. Z tym, jak również optymalizację wewnętrznej struktury i materiały, w tym gumy, została znacznie zmniejszona opory toczenia na zużycie paliwa. Jak stwierdził Bridgestone, LNC opór toczenia o 30% mniej niż w dzisiejszych tak zwanych opon ekologicznych. I cel ten został osiągnięty bez uszczerbku dla bezpieczeństwa, jak przyczepność na mokrej nawierzchni, jak mówią twórcy, było to 8% lepiej tylko przez modyfikację obrazu i zmniejszenie szerokości bieżnika.

Na temat zalet i cech opony LNC powiedział szef laboratorium badawczego Bridgestone, zaangażowanych w ten projekt od początku, Hiroyuki Matsumoto (Hiroyuki Matsumoto).

Hiroyuki Matsumoto, szef laboratorium badawczego Bridgestone

Proszę powiedzieć nam o początkowej LNC koncepcji?

Rewolucyjny aspekt tego projektu było zwiększenie średnicy zewnętrznej i zmniejszenie szerokości bieżnika, co doprowadziło do wzrostu ciśnienia wewnętrznego.

Straty energii występują, ponieważ opór toczenia w kontakcie opony z powierzchnią drogi. Jeśli masz opiekuna, plaster kontakt jest też, oczywiście, kurczyć, a opór toczenia – zmniejszona. Ponadto odkształcenie opony w kontakcie z niewielką średnica jest większa niż kół o większej średnicy, tak, że zmniejsza się opór toczenia i ze względu na to. Tak więc dwie najważniejsze cechy LNC pozytywny wpływ na zużycie paliwa.

Pierwsza koncepcja opon LNC zostały zaprezentowane w 2008

Po zmniejszeniu szerokości styku bieżnika stać wąskie?

Standardowy styku opony jest zwykle taki sam rozmiar i kształt jak pocztówki. Wystarczy wyobrazić sobie, że ta karta odwróciła się od poziomego do pionowego.

Mimo, że w odniesieniu do szerokości powierzchni styku jest ze względu na zmniejszenie średnicy wzrostu zwiększonej długości i dlatego, że jest w kierunku wzdłużnym, poprawia charakterystyki hamowania i przyczepność. Zredukowana szerokość również pozytywny wpływ na dynamikę jazdy w deszczu. Tak magistrali m, jak, na przykład, motocykli, wystarczy mieć po stronie wody, tak więc mają dobrą przyczepność na mokro.

W ślad była mniejsza w kierunku poprzecznym, to nie występują po stronie tego chwytu?

Z powodu zwężeń może faktycznie zmniejszyć boczny uchwyt, ale w rzeczywistości nie ma żadnego problemu, jak LNC wzrosła sztywność boczną, zapewniając wyższy poziom ciśnienia. Ponadto specjalnie bieżnika zwiększa zarówno wzdłużne i poprzeczne przyczepność ze względu na większą sztywność bloków. Ponieważ bloki LNC ponad dzisiejszych ekologicznych opon, ale również sprawia, że ​​bardziej sportowego zachowania opony.

Klocki bieżnika zostały zwiększone w celu poprawy przyczepności bocznej

Mówisz o podniesienie poziomu ciśnienia. Jak to możliwe, aby ją zwiększyć?

Podczas testów korzystaliśmy z poziomu 320 kPa (3,2 bar). Ważne jest jednak, aby powiedzieć, że dlatego, że są tak wspólny rozwój z samochodów będzie musiał wziąć pod uwagę ich potrzeby, i tylko wtedy będziemy w stanie powiedzieć, co będzie ciśnienia.

Wygodna podróż jest coraz gorzej po sztywności rosnące i wysokie ciśnienie krwi?

Ogólnie, będzie sztywniejsza opony, ale w celu zapewnienia wymaganej amortyzacji zrobiliśmy się miękkie projektowania ze szczególnym związku. Dzięki jakości porównywalnej do LNC kursu konwencjonalnych opon, a ponadto jesteśmy przekonani, że możemy zwiększyć komfort, kiedy z autocompanies rozwijać LNC kombinację z amortyzatorami.

Opony na stoisku były rozmiar 155/55 R19. Za to, co osobowe one pasują?

Opony przeznaczone są do LNC pojazdów klas A do C. 19-calowe opony, reprezentowana na stoisku, odpowiednie do samochodów klasy B. W od segmentu będzie miał średnicę 20-21 calowych opon.

Porównanie kontaktu opony LNC obszaru i “normalnych” opon

Jakie są perspektywy tego projektu i jakie wyzwania czekają na Ciebie w przyszłości?

Opony tej wielkości bardzo różnią się od normy, tak długo, jak rozpoczyna się ustalić, że każda jest nierealne współczesnych samochodów. Tak więc w przyszłości będziemy koncentrować się na współpracy z producentami samochodów, którzy mogą produkować modele, dla których opona będzie pasować. Z powodu dużej średnicy i bieżnikiem wąskiej może nawet trzeba rozpocząć produkcję nowych ramek i podwozia, więc to może być przeszkodą. Bądź co bądź, jest się do zmniejszenia zużycia paliwa o 30-procentowej redukcji oporu toczenia jest ogromnym atutem.

Teraz pracujemy z zainteresowanymi europejskich producentów samochodów, a ja jestem pewien, że dostępne na rynku LNC opony będą dostępne w niedalekiej przyszłości.

Advertisements
Tagged with: , , , , , , ,
Posted in Uncategorized

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Categories
%d bloggers like this: