Nokian Tyres wydany sezonu, na rynku północnoamerykańskim

Fiński Nokian wprowadził nowe Opony całoroczne Nokian WR G3, zaprojektowany specjalnie dla ekspansji na rynku amerykańskim.

Według komunikatu prasowego Nokian , nowe wszystkie sezon opony “są przeznaczone dla różnych kierowców i samochodów, ale dla każdej pogodzie.” Opony są różne ekologiczne i wyprodukowany z wykorzystaniem nanotechnologii, olej rzepakowy, a wszyscy wiedzą w produkcji opon zimowych, które ekspertom fińskiej firmy, który powinien zapewnić ich funkcjonalność znacznie zmienne warunki pogodowe typowe dla Ameryki Północnej.

Na Nokian również pamiętać, że nieprawidłowe zjawiska pogodowe stają się coraz częstsze, a ten otworzył wielu Amerykanów i Kanadyjczyków oczy na jak wysoki poziom bezpieczeństwa w stanie dostarczyć wysokiej jakości opon. W Ameryce Północnej, anomalie pogodowe – z prysznicami do śniegu – zdarza się to zbyt często, i z tego powodu Nokian postanowiła rozwijać lokalny rynek dla nowych opon całorocznych, które są zaprojektowane, aby zapewnić doskonałą przyczepność i bezpieczne obchodzenie się w każdej sytuacji.

“Dzięki nanotechnologii, nowych materiałów i innowacji, jak również najnowocześniejszy metodtkam produkcji, możemy zapewnić kierowców autobusów z doskonałą trakcją i obsługi” – powiedział wiceprezes działu badawczego Nokian Pirhonen Juha (Juha Pirhonen).

Podczas tworzenia Nokian WR G3 oprócz symulacji komputerowej i pracy laboratoryjnej koncentrowała się na gumy, badano również w Arctic Circle na terenie spółki w Ivalo. Aby ocenić zachowanie opony w ciepłym sezonie, Nokian przeprowadziła testy na kilku miejsc w Europie Środkowej. Testy w Ivalo różnią oprócz bliskości do Arktyki, bo Nokian wykorzystuje unikalną metodę badania odporności na hydroplaning, co pozwala na stworzenie opony, które zapewniają wyższy poziom bezpieczeństwa w deszczu.

Większość rozmiary Nokian WR G3 będzie oferowana z asymetrycznym wzorem bieżnika, zoptymalizowany dla lepszej reakcji na kierownicy przy dużych prędkościach. Ta wersja jest przeznaczona dla średniej wielkości samochodów osobowych, dostawczych i samochodów o dużej mocy.

W sześciu rozmiarach Nokian WR G3 będą z skokowej wzorem i ta wersja jest przeznaczona dla kompaktowego samochodu. W Europie, Nokian używa tego samego dwa bieżnika dla dwóch oddzielnych modeli opon – Nokian WR A3 (asymetryczne) i Nokian WR D3 (strzałkowej), że spółka jest pozycjonowana jako zimowa opona do krajów o ciepłym klimacie.

Opony wykonane są z mieszaniny kriogenicznej Canola związek, zawierający krzemionkę i naturalne gumy i olej rzepakowy, który poprawia przyczepność i wytrzymałość w innej temperaturze.

Dodatek krzemionki zawiera tak zwane “kriosilan”, który poprawia funkcjonalność gumy. Olej rzepakowy zwiększa odporność na rozdzieranie i poprawia przyczepność na śniegu i lodzie. Ponadto, nowy związek pomaga zmniejszyć opór toczenia, co zmniejsza zużycie paliwa i emisję spalin. Nokian odnotowuje również, że nowe opony zachowują ich jakość “prawie bez zmian” stopień zużycia.

Badania wykazały, że Nokian asymetryczne bieżnika z “otwartej” strefie środkowej jest najlepszym rozwiązaniem do tej pory, w szczególności dla opon stosowanych przy dużych prędkościach. Z tego powodu, Nokian WR G3 większości rozmiarów będą oferowane tego konkretnego wzoru – zewnętrzne części odpowiedzialne za przyczepność i stabilność na suchej powierzchni – wewnętrznej – w celu usunięcia wody i brei.

“Stabilność odpowiedzi na kierownicy staje się bardziej widoczne przy dużej prędkości – mówi pan Pirhonen. – To było przedmiotem szczególnej uwagi podczas opracowywania Nokian WR G3. Te różnią się opony, że mają one za ich Nanobase warstwy bieżnika. Bardziej zwarta struktura molekularna tworzone za pomocą nanotechnologii, poprawić reakcję na kierownicy podczas pokonywania zakrętów, zmiany pasa ruchu i manewrów ratowniczych. Nokian WR G3 posiadają przykładowe cechy chodzi o możliwości kontroli w sytuacjach ekstremalnych, w tym na śliskiej powierzchni. Dzięki swojej innowacyjnej strukturze Nokian WR G3 zapewnia bezpieczeństwo i kontrolę, nawet w trudnych warunkach. ”

Nanobase

Struktura Nanobase redukuje ciepła, a tym samym zmniejsza opory toczenia.

Inną cechą jest fakt, że nowej opony w ścianach wzdłużnych krawędzi są półokrągłe rowki sam jak piłki do golfa. Roztwór ten, zwany cichy Projektowanie rowka, pomaga schłodzić opony, zwiększenia bezpieczeństwa przy wysokiej prędkości, a zmniejsza opór powietrza i trwałość. Ponadto, zmniejszenie poziomu hałasu wewnątrz i na zewnątrz pojazdu, a pogłębiającą zmniejszenia hałasu wytwarzanego przez strumień powietrza i wyeliminować nieprzyjemny świst.

Cichy Projekt Groove

Jako hałas opon jest jednym z najważniejszych czynników dla kierowcy i pasażerów, Nokian tworząc nowe opony przyjęte inne rozwiązanie, które sprawiają, opony ciszej. Na odcinkach bocznych Nokian WR G3 są specjalne strefy pochłaniające hałas i wibracje, rozciągająca się od powierzchni drogi przez bieżnika, i przesyła je do tablicy, co zmniejsza hałas w kabinie.

Cicha Sidewall Technology / p>

W obszarach zewnętrznych ramionach są listwy Blokada Sipe 3D, które zmniejsza odkształcenia klocków podczas kontaktu z drogą. Ponadto, z powodu obniżonej temperatury.

3D Blokada Sipes

Blaszki Cool Design Touch, nie dociera do krawędzi urządzenia pozwala na przechowywanie niezbędnych sztywność bieżnika i przyczepność wzrasta. Technologia ta redukuje tarcie i ciepło, którego umowy oraz oporów toczenia.

Cool Design dotykowy

Aby kierowca zawsze wiedział, w stanie, jeśli jego opony radzą sobie z zimą, Nokian WR G3 wyposażono w wskaźnik WSI (wskaźnik bezpieczeństwa Winter) w kształcie płatków śniegu, który pokazuje, kiedy autobus nie miał odpowiedniej głębokości bieżnika do jazdy w śniegu i lodzie . Gdy bieżnika zużyte do 4 mm, znika śniegu, co oznacza, w szczególności, nie jest wysoka odporność na slashpleningu.

Wskaźnik bezpieczeństwa Winter

Nokian WR G3 oferuje szeroką gamę rozmiarów z otworem o średnicy 14 do 19 cali i oceny prędkości od T do V. Opony są przeznaczone na rynek Ameryki Północnej i będzie dostępny u dealerów na wiosnę 2013 roku.

Nokian WR G3

Advertisements
Tagged with: , , , , , , ,
Posted in Uncategorized

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Categories
%d bloggers like this: