Nowy Camaro Z/28 będzie najbardziej szerokie opony z przodu samochodu stanie

W New York Auto Show zaprezentowane zmuszony Chevrolet Camaro Z/28, który zawierał komplet opony Pirelli PZero Trofeo R w rozmiarze 305/30ZR19.

Camaro Z/28, zmodyfikowane do najlepszego czasu okrążenia, ma 7-litrowy silnik V8 z 500 KM. Ponadto, waga samochodu zmniejszyła się o 135 kg, dzięki zmodyfikowanej zawieszenia i hamulców Z/28, określonej przez producenta jest w stanie przejść na kolanach trzy sekundy szybsza wersja ZL1, której silnik wytwarza 580 KM

Właściwości aerodynamiczne zostały ulepszone przez przedni i tylny spoiler splitter umieszczony powiększenie i dyfuzor, który zwiększa siłę docisku przy wysokiej prędkości.

Chevrolet Camaro Z/28

Nowe 19-calowe kute felgi zmniejszyły unsprung wagę o 19 kg w porównaniu z Camaro SS i ZL1, które są wyposażone w 20-calowe koła. Ponadto, zmniejszenie średnicy lekceważyć środek ciężkości o 33 mm, które korzystnie wpływają na obsługę.

Na obu osiach z \ 28 niskoprofilowe opony Pirelli PZero Trofeo R wymiarach 305/30ZR19. To jest pierwszy raz, opony nowego modelu zostały wybrane do wyposażenia oryginalnego i jak mówią w Chevrolet, szerokość magistrali nie jest umieszczony na przednie koła samochodu produkcyjnego napędu.

Na obu osiach Camaro Z \ 28 były niskoprofilowe Trofeo Pirelli PZero w rozmiarze 305/30ZR19 R

Aby skorzystać z wszystkich dostępnych oponach Pirelli, inżynierowie Chevroleta osiągnęły nowy węgiel ceramiczne hamulce Brembo z Matrix rozmiarze 394×36 mm 390×32 mm z tyłu i tylne, a zaciski monoblokowe. W wyniku tego połączenie lekkich hamulców z opon Pirelli E pozwala Z/28 do 1,5 g podczas hamowania.

Pirelli PZero Trofeo R są przeznaczone specjalnie na dzień torowych i nadają się do montażu na najpotężniejszych supersamochodów na świecie. Opony mają asymetryczny wzór bieżnika podzielona na dwie strefy. W wewnętrznej strefie, rowki wzdłużne, eliminując ryzyko aquaplaningu i żeber szerokich, które poprawiają dokładność toru transmisyjnego i złagodzić obciążenie podczas przyspieszania i hamowania. Zewnętrzna strefa ma wysoką sztywność bieżnika niezbędnych do szybkiego pokonywania zakrętów, a cały odcinek ramienia, zwiększając przyczepność boczną.

Pirelli PZero Trofeo R

Advertisements
Tagged with: , , , , , , ,
Posted in Uncategorized

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Categories
%d bloggers like this: