Pirelli: przyszłość opony będą wąskie i wysokie

Zamiast szerokich opon niskoprofilowych, które są popularne dziś, w przyszłości, kierowcy będą korzystać z wąskich i wysokich opon, powiedział dyrektor techniczny Pirelli australijskiego Simona Poole.

Według pana Poole, producenci opon w najbliższej przyszłości będzie zobaczyć nowe zmiany, jak również prawodawstwo europejskie jest coraz trudniejsze w odniesieniu do wymogów w zakresie hałasu i oporów toczenia opon. I jedynym sposobem, aby nadążyć z czasem, dodał, jest, aby opony wyższy i węższy.

“Problem z dzisiejszych opon jest to, że są zbyt szerokie, dlatego mają bardzo głośny hałas i wysokie opory toczenia, – mówi pan Poole. – Roztwór w dłuższym okresie czasu, aby wyżej opony, ponieważ może to być wykonane przez styku wąskie i długie, a jego powierzchnia będzie taki sam, jak w nowoczesnych opon. ”

Zgodnie z przewidywaniami, panie Poole, w 2020 typowa średnica opony wzrośnie do 21 cali – wtedy, jak i teraz najczęściej są 16-calowe opony – i będą deptać dużo już, że nie tylko sprawi, opony cichsze i bardziej ekonomiczne, ale również w celu poprawy ich przyczepności na mokrej nawierzchni.

Audi koncepcji urbanistycznej

W przyszłości, według pana Poole, spółka będzie jeszcze trudniejsze opona dostaje wysokie noty za hałas, oporów toczenia i trakcję na mokrej nawierzchni w różnych systemach klasyfikacyjnych. Taki system znakowania został wprowadzony w Unii Europejskiej w ubiegłym roku, w 2016 i 2020, to zostanie zmienione.

“Jest autobus jest bardzo małe opory toczenia i opony oceniono” / “, który ma otrzymać” A “jak i dla gospodarki, i na mokro trakcji, – mówi pan Poole. – W każdym przypadku, w zmiany przepisów prowadzi do tego, że w celu uzyskania klasy “/” będzie trudniejsze, jeśli nie pochodzi z czegoś nowego “.

Zorientować się, w jaki sposób może wyglądać opony w ciągu kilku lat, jest to możliwe, według pana Poole, pojęcie kilka kar, w tym koncepcji miejskiego Audi – Lekki double sitikaru w koła, wyglądał bardziej jak motocykl niż samochód .

“To będzie jak co postanowiliśmy cofnąć się w czasie i zmienić zegar 100 lat temu” – powiedział Poole.

Na ostatnim Salonie Samochodowym w Genewie, jego wąskie i wysokie pojęcie zimowe również przedstawione Bridgestone i Michelin i Continental produkuje opony już w nietypowych rozmiarach, przeznaczonych dla pojazdów elektrycznych.

Advertisements
Tagged with: , , , , , , ,
Posted in Uncategorized

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Categories
%d bloggers like this: