Vettel wykorzystał trzy rodzaje opon, aby wygrać w Malezji

Kierowca Red Bulla Sebastian Vettel wygrał pierwszy w tym sezonie zwycięstwo po walce z jego kolega z zespołu Mark Webber, podczas której dwóch pilotów używane opony Pirelli trzech typów – twarda pośredni, twardy i średnich.

Z lekkim deszczu wszyscy piloci zaczęli na półprodukt opon jest Pirelli Cinturato Green. Jak wszyscy piloci używane pośrednich opon dla pierwszego odcinka wyścigu, że nie są już wymagane w celu ustalenia przebiegu wyścigu opon gładkich w dwóch typach, zgłoszonych na etapie w Malezji.

Pierwsze pięć piloci doły cztery razy po starcie w deszczu, a przede wszystkim w ostatnich minutach pilotów, którzy ośmielili się trzech pit-stop, był Romain Grosjean (Romain Grosjean), który zajął szóste przed jego kolega z zespołu Kimi Raikkonen (Kimi Raikkonen ).

Sebastian Vettel

“Deszcz, który zaczął się przed rozpoczęciem wyścigu, skomplikowało realizację strategii, a zespoły były zmuszone do reagowania na zmieniające się warunki i przewidywać inny stopień sprzęgła w pierwszym segmencie – powiedział Pirelli Motorsport Paul Hembery (Paul Hembery). – Gdy asfalt wyschnąć, widzieliśmy, jak różne zespoły w różny sposób za pomocą twardych opon i opony o średniej twardości. Jednak przywódcy poszło bardzo wąską grupę, mimo różnych rozwiązań taktycznych i strategii Mercedes zespół nawet dopuszczone do akcji pierwszych pilotów zespołu Red Bull. Byliśmy świadkami wysoki stopień zużycia, ale wiedzieli, że nastąpi to z powodu ekstremalnych cech tej trasie, a także wyższy wskaźnik naszych miękkich opon w tym roku. Za jedyne dwa Grand Prix sezonu, a doświadczenie pokazuje, że drużyna szybko się do opon, jak przepływ w sezonie i dalej ulepszać samochody. Nie ma wątpliwości, że ten zostanie powtórzony w roku bieżącym.

Zwycięska strategia była cztery pit stopy, a nie trzy, jak się spodziewaliśmy. Ale deszcz na początku wyścigu pomylił wszystkie przepowiednie, zmuszając zespół do prowadzenia pierwszego segmentu na opony do deszczowej pogody. Po przejściu pierwszej części na oponach intermediate, Vettel przeszedł na zestaw nowych opon o średniej twardości na 5. okrążeniu, a następnie na nowych oponach twardych na 22. okrążeniu, ponownie na nowych oponach twardych na kolanach 32 i ukończył wyścig na komplecie opon średniej twardości zamontowane na kolanach 42.

Metoda ta różni się od tego, co uważa się za najszybszego strategii wczoraj: Zacznij od średnio twardych opon, przejdz do twardych opon na 9. okrążeniu, ponownie na twardszej opony na 25. okrążeniu, ostatni przystanek w dołach na 40. zaokrąglić ponownie zainstalować dysk typu opon. Vettel, jednak zdecydowano się na ostatni etap jego bardziej szybkich opon o średniej twardości.

Advertisements
Tagged with: , , , , , ,
Posted in Uncategorized

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Categories
%d bloggers like this: