Zmusić ich do zmiany opon będą w zależności od regionu

Policja oceni wykonalność obowiązku stosowania opon zimowych w różnych regionach kraju, w zależności od klimatu, napisz “News”.

Na zlecenie Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i wyspecjalizowane instytuty badawcze i wydziały będą prowadzić badania w różnych regionach i dużych strefach klimatycznych, Rosji, aby zobaczyć, gdzie wskazane jest wprowadzenie obowiązku stosowania opon zimowych w samochodach i łańcuchów do samochodów ciężarowych w chłodnej porze roku, i gdzie – zalecenia. Policja oferuje również ograniczone do naruszenia tych zasad lub ostrzeganie w symbolicznym do grzywny w wysokości $ 100, jednak Duma Państwowa rozpatruje grzywnę od 1 do 5000 rubli. Pomysł obowiązkowego stosowania opon zimowych w Rosji są przeciwnicy, którzy mówią, że bezpieczeństwo nie zależy od klimatu i na czasie i jakości zebranych drogach.

Debata na temat korzyści płynących z wprowadzenia obowiązkowych “pereobuvki” samochodów dla opon zimowych w Rosji trwa już od lat. Na problem zaczął mówić ponownie po największych korkach na autostradzie federalnej M-10 w grudniu ubiegłego roku, kiedy to podczas obfitych opadów śniegu ciężarówki ciężkiego wpadł w poślizg i jam rozciągnięte do kilkudziesięciu kilometrów. Podobne korki wielokrotnie zablokowany ruch w stolicy Moskwy. Jedną z głównych przyczyn korków nazywa samochodów opony letnie. Następnie premier Rosji Dmitrij Miedwiediew polecił pierwszy wicepremier Igor Szuwałow, aby rozwiązać ten problem.

Jak znaleźć “Izwiestija”, wiceminister spraw wewnętrznych Siergieja Gierasimowa wysłał list i szczegółowy raport analityczny na temat wprowadzenia obowiązku stosowania opon zimowych w samochodach osobowych i łańcuchów do samochodów ciężarowych w chłodnej porze roku w maszynie Szuwałow. To po raz kolejny przypomniał, że w 18 krajach europejskich, obecność opony zimowe obowiązkowe w pewnych warunkach pogodowych w okresie od 1 października do 30 kwietnia – mogą się nieznacznie różnić.

W wielu krajach, wśród których znajdują się na północ, takich jak Norwegia, a południowa – jak Włochy, “pereobuvku” to zalecenie. W wielu krajach w ogóle zakazane opon z kolcami jak psucie nawierzchni. Podkreśla się, że łańcuchy na koła nosić przepisywany tylko na przejściach na trasach górskich kilku krajów: Andora, Austria, Bułgaria, Niemcy, Hiszpania, Francja, Szwajcaria i Włochy, gdzie obowiązkowy okres jest szczególnie długi – od 15 października do 30 kwietnia.

Wnętrze urzędnicy ministerstwa wskazują, że w UE nie ma jednolitego standardu bieżnika opon , ale wszystkie wymagania są podobne w zasadzie. W Rosji w liście błędów, które są nazywane “Znaczący dopuszczenia pojazdów do wykorzystania”, specjalnej gumy a nie zostało powiedziane. Dokument, zatwierdzony przez rząd, są tylko przypis stwierdzając, że opony na tej samej osi muszą być tego samego typu, głębokość bieżnika. To właśnie w tym miejscu, i oznacza, co pojęcie “opon zimowych”.

MIA wyjaśnia również, że takie opony zimowe do samochodów ciężarowych nie istnieją, ponieważ kolce nie wytrzymać obciążenia. Proponuje się zatem, aby wykorzystać łańcuchy do pojazdów ciężarowych na wszystkich kołach napędowych.

Tymczasem, jak podkreśla w MSW, Rosja jest ogromna przestrzeń z różnych terenu i klimatu. W tym przypadku, Federacji Rosyjskiej i WNP są podzielone na cztery strefy klimatyczne oraz 16 powiatów na kod budynku ustawy 1999. Są one podzielone na kilka przyczyn: średnia temperatura w styczniu i lipcu, prędkość wiatru w zimie i wilgotności w lecie.

“Jest jasne, że Rosja powinna przyjąć bardziej elastyczne podejście do regulacji użycia opon i łańcuchów śnieżnych w zimie – mówią w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych. – Ustaw szczegółowych kryteriów ich stosowania dla każdego przedmiotu lub strefie klimatycznej wymaga dodatkowych badań. ”

Ponadto powstaje pytanie, co zrobić z kierowców pochodzących z jednej strefy klimatycznej do drugiej. Wyraź swoje prognozy na temat skuteczności opon zimowych MSW zaprasza ekspertów Ministerstwa Transportu, Ministerstwo Rozwoju Gospodarczego i Ministerstwa Handlu, wraz z naukowcami z Madi, Mami, Nami, w HSE i innych właściwych instytucji.

Jeżeli jednak zapotrzebowanie na opony zimowej jest potwierdzone, Ministerstwo Spraw Wewnętrznych proponuje zmianę szeregu zmian Regulaminu drogi, która będzie nakreślono, że w okresie zimowym należy rozumieć odcinek od 1 listopada do 1 kwietnia.

Odpowiedzialność za brak niezbędnych kolcami z gumy lub ich wystąpienia w części 1 sekcja 12.5, “car” z rozdziału 12 Kodeksu postępowania administracyjnego. A kara dla niego jest teraz minimalne – ostrzeżenia lub grzywny w wysokości $ 100 i zakazu dalszego korzystania z urządzenia nie jest przewidziane.

MSW podkreślił, że niedawno Duma Państwowa i Rada Federacji wytworzono pięciu bonów na obowiązkowych opon zimowych. Jak donosi “Izwiestia” w różnych kar grzywny “nepereobuvshihsya” kierowców w zakresie od 1 do 5000 rubli. Rząd wydał negatywną opinię o tylko jeden projekt, który obejmuje korzystanie z opon zimowych w całej Rosji. Postanowiono również, że to było niestosowne przyznanie prawa do ustalania własnych regionów, “zima”.

Ponieważ ostatnie stwierdzenie jest fundamentalnie nie zgadzam przewodniczącego Ruchu rosyjskiego Kierowcy Victor Pohmelkin, zwolennik obowiązkowych opon zimowych.

“Lepiej jest przedstawić go na konkretne tematy od decyzji władz lokalnych. Przecież w tym samym regionie Krasnodar, nie trzeba – powiedział ekspert. – Ale ja jestem przeciwko bezpośrednich kar, nawet jeśli symboliczny, gdyż oferuje obecnie Ministerstwo Spraw Wewnętrznych “.

Według niego, aby zachęcić kierowców do rozważenia doświadczeń zagranicznych. Przypomniał, że w niektórych innych krajach rozpiął pasy lub brak konieczności warunek nie jest to naruszenie. Ale jeśli kierowca ma wypadek, to pogarsza jego wina. Pohmelkin uważa, że ​​nieostrożny właściciele samochodów mogą mieć wpływ, a przez ubezpieczenia – spółka zapłaciła tylko ofiary w wypadku i uszkodzenia świadczonych przez sprawcę. Ponadto, obsługuje możliwość awarii w mijającym sterownika kontroli, a tym samym do uzyskania polityki CTP, jeśli nie ma specjalnej gumy w zimie. Nawiasem mówiąc, niedawno eksperci zmian technicznych ośrodków w tabeli diagnostycznej i zaznaczyć opon samochodowych.

Wiodącą rolę regionów w tej sprawie wspiera i byłego szefa NOK rosyjskiego senatora Włodzimierza Fiodorow, który stał się autorem jednego z pięciu ustaw, zgodnie z którym ze względu na brak opon zimowych proponuje karać kierowcę za 1000 rubli.

“Wierzę, że sam region powinien wprowadzić pojęcie” zimy “i powiadomić sąsiadów. Byłoby rozsądniej jest zrobić to w ogóle na poziomie federalnym okręgu, ale teraz okazja nie jest przewidziane przez prawo “- mówi emerytowany generał.

Z kolei pierwszy zastępca przewodniczącego Dumy ds. Transportu Bryachak Michael powiedział, że był przekonany, przez Dumę Państwową zdał żaden z czterech są tam przepisy dotyczące opon zimowych.

“To jest trudne technicznie, a nie zrozumieć sens ich charakteru – powiedział stanowczo. – Teraz w SDA dla kierowcy jest już włączone wszystko, co jest potrzebne “.

On jest przekonany, że to przede wszystkim kwestia skuteczności Federalnej Agencji Dróg i innych służb drogowych do usuwania szlaki. Zdaniem posła, to wystarczy, aby wzmocnić kontrolę nad wydatkami ogromnych środków przeznaczonych na te cele.

Advertisements
Tagged with: , , , , , , ,
Posted in Uncategorized

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Categories
%d bloggers like this: