DMACK spodziewać ewentualnych problemów z oponami w Rajdzie Portugalii

DMACK Tyres Company ogłosił, że nadchodząca runda Rajdowych Mistrzostw Świata (WRC) i będzie jednym z najtrudniejszych testów w tym sezonie, jak ta rasa znana jest z bardzo wysokim obciążeniu opon.

Powierzchnia toru, Portugalia jest jednym z najbardziej erozyjnych w całym sezonie, co powoduje zużycie opon może wynosić do 40%. Twarde skaliste tereny zwiększyć obciążenie na opony , więc do tego wyścigu Michelin i DMACK będą musiały przedstawić swoje najbardziej trwałych i niezawodnych opon.

Sytuację komplikuje fakt, że w tym roku, każdy autobus będzie musiał ponieść 50% więcej czasu na drodze, niż w 2012 roku. Jeśli w zeszłym sezonie każdy autobus zawiózł 10,86 mil, w tym czasie dystans zwiększy się do 16,11 km.

Biorąc pod uwagę takie warunki, DMACK przyniesie Portugalia ostrzejszej wersji H3 ich żwir opony DMACK DMG 2. Opony przeznaczone dla dwóch sezonów w WRC, a nowy związek już sprawdził się dobrze w swoim debiucie w Rajdzie Meksyku.

W języku portugalskim WRC ma inną funkcję, bo piloci muszą być przygotowani na nie jednej, ale w rzeczywistości, dwie rasy. Ostatnie dwa lata pogoda była ogólnie ciepło i słonecznie, ale w 2012 ulewny deszcz zamienił normalnie zakurzoną drogą w prawdziwym kąpieli w błocie, dlatego zanim zawodnicy i producentów opon ma zupełnie inne zadanie. O obawy o zużycie opon może być zapomniane, jako szef było znaleźć i utrzymać sprzęgło żeby tylko utrzymać się na torze. I ta zmienność pogody sprawia, że ​​kolejnym krokiem WRC jeszcze bardziej nieprzewidywalna.

W przypadku deszczu DMACK przygotowywać miękkich oponach S3 typu, które zostaną dostarczone w strefie serwisowej stadionu “Algarve”. Uczestnicy mogą skorzystać z autobusu dla całego etapu 24-dni, ale liczba dostępnych miękkich oponach jest ograniczona do czterech zestawów. W zeszłym roku, piloci byli dostępny na 40 opon, tak aby w tym roku, kontrola opon będzie jeszcze bardziej istotnym czynnikiem sukcesu. Ponadto, pierwszy dzień zatrzymać urządzenie nie jest użytkowane przez 14 godziny, to znaczy, że pilot nie będzie w stanie naprawić lub wymienić opony przez cały dzień.

W sobotę wszystko będzie tak trudne, jak uczestnicy mogą jechać 79 km na obszarach bardzo skomplikowane, aw sobotę napotykają dodatkowe “Almodovar” długość 52,3 km. Dlatego rozsądne stosowanie opon jest bardzo ważne, a jeśli jest sucho i ciepło, to zadanie staje się jeszcze trudniejsze niż w przypadku deszczu.

Kolory DMACK w Rajdzie Portugalii, w tym roku będzie bronił Martin Prokop (Martin Prokop) na Ford Fiesta RS i Michał Kościuszko (Michel Kosciuszko) MINI WRC. W przesunięcie WRC2 opony wyprodukowane w Chinach będą mieli Rashid Al Ketbi (Rashid Al Ketbi), Nicolas Fuchs (Nicolas Fuchs) i Robert Barrable (Robert Barrable).

“Biorąc pod uwagę długość odcinków, ten krok będzie niezwykle trudne wyzwanie dla opon i druzyna – powiedział DMACK Motorsport Dick Cormack (Dick Cormack). – Piloci i mechanicy muszą starannie wybrać taktykę i przemyśleć, jaki rodzaj opon i kiedy zostaną one wykorzystane. Problemy w Rajdzie Portugalii, prędzej czy później, nie było wszystkich producentów opon, w tym roku będzie również znacznie zmniejszyć liczbę dostępnych opon. Każdy autobus będzie podróżować pięć km więcej niż w ubiegłym roku, i, naszym zdaniem, jest to zbyt wiele. Wszystko zależy od warunków pogodowych, a jeśli zaczyna padać, zużycie opon nie jest problemem, ale w każdym przypadku będzie to bardzo ciekawy wyścig.

Advertisements
Tagged with: , , , , , , ,
Posted in Uncategorized

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Categories
%d bloggers like this: