Jacques Villeneuve: Pirelli zimowe całkowicie zawiedli Formuły 1

1997 mistrz Jacques Villeneuve w wywiadzie dla francuskiego magazynu AutoHebdo ostro skrytykował opon Pirelli i stwierdził, że tytuł trafi do tych, którzy będą najlepiej z oponami.

Po dwóch etapach tegorocznej F1 krytyki Pirelli i jej szybko sobie opon słabnie, a ostatni mówić przy tej okazji, był znany kierowca wyścigowy Jacques Villeneuve (Jeacques Villeneuve). “Nowy opony Pirelli całkowicie zawiedli mistrzostwo – zespół po prostu nie może korzystać z wszystkich jego możliwości. Po kilku opon okrążeń tracą skuteczność. Można łatwo dostrzec z filmu. Jakie odczucia doświadczonych pilotów? Co mogą powiedzieć inżynierom?

Muszą latać ze stosunkowo miękkich ustawień zawieszenia, a kiedy opony tracą swoją integralność, nie może zoptymalizować aerodynamikę. Gdy rozpraszają kawałki gumy na torze po 70 okrążeń intensywnej walki – jest normą, ale gdy pojawia się po 10 okrążeniach w piątkowym treningu – to nie jest normalne. I w ten sposób został przeznaczony.

W tej chwili działa skutecznie z opony może tylko Lotus, zwłaszcza Kimi Raikkonen (Kimi Raikkonen). Jest doskonale kontrolować zużycie opon. Poważne problemy z opon o co Mercedes E i, o dziwo, zespół Red Bull. Piloci są trudne do kontroli samochód i pokazać swój najlepszy wynik, starając się utrzymać opony w zakresie temperatur pracy. Być może to wystarczy do kierowania kilka okrążeń na jedną dziesiątą tempie wolniejszym niż zwykle i poświęcić więcej czasu na czystej drodze, ale nie w worku wiatrowych za innymi samochodami. Jeden lub dwa takie koła i temperatury w oponach spada. Po raz kolejny może to przyspieszyć tempo. Lekkie dotknięcie pedału gazu lub hamulca lub skręcić koła może odegrać kluczową rolę w zachowaniu skuteczności gumy lub nie. To nie może jednak mieć wpływ na czas okrążenia.

Podczas mistrzostw pozostaje monopolu na dostawę opon, ale nie musi starać się je poprawić. Kiedy dostawca opon dwa lub trzy, z których każdy ma na celu stworzenie opony, która będzie biec na jednym okrążeniu, ale także skuteczne w całym wyścigu. Wcześniej producenci starali się poszerzyć granice możliwości, i to było cudowne. Tire technologii postępuje. Firma Pirelli został poproszony, aby to zrobić szybko tracą skuteczność, ale nie powinny się rozpaść po kilku okrążeniach, lub niestabilny.

Muszę przyznać, że Kimi Raikkonen przoduje z tej sytuacji, w każdych okolicznościach, a pomimo faktu, że wynik zależy od zachowania się opon i maszynach budowlanych. Jestem tylko mówić o swoich wrażeniach słów zawodników na torze, a zwłaszcza ich zastosowania urządzenia w różnych warunkach.

Przed Grand Prix Australii głównych pretendentów do tego tytułu chciałbym powiedzieć, Alonso i Hamilton. Po Grand Prix Malezji wybrać Alonso i Raikkonen. Kimi – bardzo silny rywal w wyścigu, a poza tym pewnie stoi w kwalifikacjach. Ogólnie rzecz biorąc, należy zwrócić uwagę, jak Lotus, Ferrari i Red Bull będzie używać opon na różnych torach w różnych warunkach pogodowych.

Mercedes, zazwyczaj rozpoczyna się sezon dobrze, ale nie mogą utrzymać szybkie tempo prac na urządzeniu i dostosować swoje podejście w przypadku problemów. Ponadto, wciąż nie znaleziono właściwe podejście do stosowania gumy.

Advertisements
Tagged with: , , , , , ,
Posted in Uncategorized

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Categories
%d bloggers like this: