Pirelli przyniesie do Grand Prix opon miękkich i średnio twardych Chin

W wyścigu opony w Chinach stwierdził Pielli P Zero Biały średnio twarde i miękkie opony Pirelli P Zero Yellow – ta kombinacja jest wybrany po raz pierwszy w tym roku.

Chiny są znane gładkiej konfiguracji toru i wyścig odbywa się zwykle w umiarkowanej temperaturze powietrza i asfaltu, co sprawia, Grand Prix Chin nadaje się do kombinacji miękkich opon i wysoką sztywność. Uniwersalność opony o średniej twardości i opon miękkich umożliwia zespołom rozwijać różne strategie. W związku z tym, Pirelli powiedział, że w przeszłości top protokół linii jest przejęta z wykorzystaniem znacznie różnych rozwiązań taktycznych. Rain – wyróżnikiem dwóch pierwszych wyścigach sezonu – tak jak nie jest niczym niezwykłym w gras Prix Chin, więc może ponownie pojawić się przejściowe opony Pirelli Cinturato Zielone i deszcz Pirelli Cinturato Niebieski.

“Chiny często przechowywane najlepszy wyścig sezonu, gdy fundamentalną rolę strategii – powiedział Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery (Paul Hembery). – W bieżącym roku, mieszanka gumowa w całości wykonane są bardziej miękkie, co znacznie zwiększa zużycie, a tym samym dużej wydajności, ale dotychczasowe doświadczenia wskazują, że zespoły z reguły nie wymagają dużo czasu, aby zrozumieć zachowanie opon. Tor w Szanghaju jest areną mniej agresywne opony niż w poprzednim utworze Grand Prix w Malezji, ale zakładamy, że większość pilotów wybierze strategię trzech pit stopy, choć niektórzy mogą zdecydować się dwa przystanki w dołach. W zeszłym roku, pokonał Nico Rosberg (Nico Rosberg) i zespół Mercedes, który od samego początku wyścigowego weekendu zaczęły wykorzystywać pełny potencjał opon dostępnych dla nich stworzyć małą sensację. To pokazuje, co można osiągnąć na tym etapie sezonu z właściwego zużycia opon sterowania. ”

“Podobny do poprzedniego utworu w Chinach nie jest typowe, i choć nie mam gonić ją, wydaje się wielki – powiedział ambasador marki Pirelli Jean Alesi (Jean Alesi). – Z punktu widzenia pilotów opon będzie musiał znaleźć równowagę między szybkością i zużycie, jak to zawsze ma miejsce w Formule 1. W swojej karierze miałem okazję ścigać się w różnych przepisach autobusowych i dostawców opon, nawet w czasach specjalnych opon kwalifikacyjnych. Dla wszystkich okresach charakteryzowały ich niuanse, ale Pirelli dostarczyło najwięcej fanów rozrywki, na przykład, w tym roku widzieliśmy już dwa ekscytujący wyścig. Takie były wymogi i, moim zdaniem, powinien sportu. Ale jedna rzecz pozostaje taka sama: tylko najlepszy zespół uda. To nie ma sensu narzekać, bo to zawsze będzie, bez względu na przepisy. ”

Podczas jazdy na autostradzie Chinese przez przednią oponę idzie wyjątkowo dużej ilości energii ze względu na zakrętach szybkich, jak pierwszy, który jest prawie błędne koło, a także obszary hamowania, na których masa samochodu jest przesunięty na przednie koła. Najbardziej załadowany przednie lewe koło. Ponadto, w większości z Chin charakteryzuje hamowania w sezonie.

Kolejnym kluczowym z punktu widzenia obrotu opon jest liczba obrotów 13: trwały, lekko ugięte skręcić w prawo przed głównej prostej. Działając na obciążenie opony jest stopniowo zwiększana w zakrętach i przyspieszenie na wyjściu. Podczas pokonywania zakrętów numer 13 na samochód działa taki docisk, że powierzchnia kontaktu opony z podwyżek drogowych do dwóch razy w stosunku do powierzchni styku podczas zatrzymania.

W Grand Prix Chin w ubiegłym roku, Pirelli również przyniósł do domu miękkie opony i opony o średniej twardości. Nico Rosberg, zwycięzca wyścigu, wdrożyła strategię dwóch postojów w dołach: zaczął na miękkiej opony, a następnie pojechaliśmy dwa segmenty na opony o średniej twardości. Jenson Button (Jenson Button) i Lewis Hamilton (Lewis Hamilton), był drugi i trzeci, odpowiednio, były w pudełka w trzech przypadkach: zaczęli wyścig na miękkich typu opony, a następnie wrócił na miękkich oponach i pojechaliśmy dwa ostatnie segmenty na opony o średniej twardości . Mark Webber (Mark Webber), który stał się czwartym, również strategię trzech pit stopy, ale zdał tylko jeden – start – Segment na miękkich oponach, ale trzy segmenty na oponach o średniej twardości. Na piątym miejscu był Sebastian Vettel (Sebastian Vettel), które, podobnie jak Rosberg doły zmianie opon dwa razy.

Różnica w czasie pokonywania kręgu chińskich ślady opon w miękkich i średnio o mocnej oczekiwana w obszarze 0,5-0,6 sekund.

 

Advertisements
Tagged with: , , , , , , ,
Posted in Uncategorized

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Categories
%d bloggers like this: