Turbosprężarka urządzenie

W nowym sezonie na St Petersburg-sieć sklepów na bazie opon I-Shin uruchomiła nową kampanię reklamową dla “pysznych” ceny na opony.

Aby dotrzeć do jak największej publiczności właścicieli samochodów, został wybrany Reklama autobusie siatkę połączeń z PTC, która ma dużą flotą transportu publicznego. W związku z tym klient ma kampanii we wszystkich lokalizacjach Petersburgu, jak również do informowania grupy docelowej o szerokiej gamie produktów.

Aby przyciągnąć uwagę klienta zdecydował się na niestandardowy sposób prezentacji produktów. W portalu Advertology.ru, obraz soczystych zbliżenie kebab podkreśla nie tylko “apetyczne” cen opon sklep. Dla wielu, grill jest jednym z atrybutów latem i korzystających z zewnątrz, i tak dynamiczny I-Shin reklamy na autobusach zachęca przygotowanie samochodów dla takich “butów zmian” relaksujące w najlepszych letnich opon .

Advertisements
Tagged with: , , , , , , ,
Posted in Uncategorized

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Categories
%d bloggers like this: