W Grand Prix Chin po trzy pit stopy pokonał Fernando Alonso

W Grand Prix Chin w swoim pierwszym sezonie wygrał Fernando Alonso, który rozpoczął się na miękkich oponach, a następnie jechać trzy segmenty na opony o średniej twardości.

Alonso przeszedł cały dystans wyścigu w 1 godzina 36 minuty 26,945 sekundy, co jest niemal równe czasie zeszłorocznego wyścigu, wygranego przez Nico Rosberga (Nico Rosberg) – 01:00 36 minuty 26,929 sekundy. Drugie miejsce zajął Kimi Raikkonen (Kimi Raikkonen) z Lotus, pozostaje w tyle Hiszpana przez 10 sekund. Najszybsze okrążenie w wyścigu – 1:36,808 – to ze względu na Sebastiana Vettela (Sebastian Vettel) – na miękkich opon z X jest niekompletna zbiornik paliwa pod koniec wyścigu jest ponad trzy sekundy zablokowane najlepszy czas w zeszłorocznym Grand Prix Chin (Kamui Kobayashi (Kamui Kobayashi ) 1:39,960).

opony, turbinyPodium Grand Prix Chin

Piloci rozpoczął wyścig z realizacji różnych strategii, a wiele zespołów wypracowały różne taktyczne rozwiązania dla swoich 2-pilotów. Na twardych oponach zaczął JB (Jenson Button) z McLarena, Sebastien Vettel z Red Bulla, Nico (Nico Huelkenberg) z Saubera, Paul di Resta (Paul di Resta) z Force India, Sergio Perez (Sergio Perez) z McLarena, Jean Eric (Jean-Eric Vergne) Toro Rosso i Walter Bottas (Wallteri Bottas) z Williamsa, a reszta poszła do wyścigu na miękkich oponach.

Piloci, którzy wzięli pierwsze cztery miejsca na wyniki wyścigu, używany strategię trzech postojów, a Jenson Button z McLaren zespołu był przede wszystkim w zapisie pilotów, którzy dwa razy odwiedziliśmy doły. Na samym początku Buttona wyścigu pojechał najdłuższy odcinek na opony o średniej twardości – 23 zakres.

samochodyPit Stop Team Lotus

“W dzisiejszym strategii wyścigu odegrał kluczową rolę, a opony o średniej twardości były niezwykle skuteczne na początku wyścigu, kiedy paliwo było maksymalna kwota paliwa – powiedział dyrektor Pirelli sortowaniu Auto Paula Hembery (Paul Hembery). – To było dobre dla tych pilotów który rozpoczął się na oponach o średniej twardości i zmusił przystawki na miękkich oponach wcześnie zatrzymać w dołach iść jak najszybciej na opony o średniej twardości. W rezultacie, widzieliśmy dużo wyprzedzania, tak aby leżał podstawą wielu strategii muszą wyprzedzić jak najwięcej rywali, aby odzyskać pozycję przed następnym przystanku w dołach. To ograniczenie opony, nie rzeczywiste zużycie reżyserii realizację strategii, więc widzieliśmy stałej prędkości na oponach o średniej twardości, nawet po użyciu ich na 15 lub więcej okrążeń. Po raz kolejny widzieliśmy różne strategie, Guzik i Vettel nawet lewy opon na ostatni etap wyścigu. W rezultacie mamy korzystają ekscytujących wykończenie kiedy walka o ostatecznym miejscu na podium między Lewis Hamilton (Lewis Hamilton) i Sebastiana Vettela trwał aż do mety. Tak więc, w trzech wyścigach tego sezonu, było trzech różnych zwycięzców, a dziś pierwsze pięć wierszy z protokołu końcowego było pięciu mistrzów świata … “

Advertisements
Tagged with: , , , , , , ,
Posted in Uncategorized
One comment on “W Grand Prix Chin po trzy pit stopy pokonał Fernando Alonso
  1. auto moto turbiny sport regeneracja

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Categories
%d bloggers like this: