US Department of Toyo ogłosił, że będzie zwracać większą uwagę na lokalnym rynku opon do samochodów ciężarowych, które będą wzrosły pracowników i wydał nowe opony.
Firma, która bierze udział w wystawie Mid-American Show Ciężarówki (maty), powiedział, że ponieważ planujemy zwiększyć swoją obecność na rynku opon ciężarowych USA, popełnił kilka kluczowych terminów w podziale. W szczególności, dyrektor sprzedaży został Gary Hendricks (Gary Hendricks), który będzie odpowiedzialny za współpracę z dealerami, firm transportowych i producentów samochodów.
Slimp Lowell (Lowell Slimp), inny weteran ładunkiem opon Toyo , był starszy menedżer do produkcji nowych produktów i będą zaangażowani w rozwój nowych opon na rynku Stanów Zjednoczonych. Pan Slim będzie również prowadzić zakres planowania, które będzie współpracować z działu badań Toyo w Osace w Japonii.
«Toyo powodzeniem działa w segmencie opon do samochodów ciężarowych, od chwili, gdy firma po raz pierwszy pojawiła się w Stanach Zjednoczonych w 1966 roku – powiedział dyrektor produkcji amerykańskiego oddziału Roy Bromfield (Roy Bromfield). – Nowe terminy i zaplanowane znaczny wzrost pracowników zaangażowanych w sprzedaży, pokazuje nasze pragnienie, aby nadal działać na rynku opon do samochodów ciężarowych. Mamy wszystkie technologii, zdolności produkcyjne i wiedzę rynkową, aby rozwijać swoją działalność w Stanach Zjednoczonych. To jest czas, aby więcej ludzi “w polu” do pracy z naszych dealerów. ”
Wystawa MATS japońska firma po raz pierwszy wprowadzony do amerykańskiego opon Toyo M144A dla osi sterujących przeznaczonych do komunikacji regionalnej. Toyo zauważa, że te opony przystosowane do montażu we wszystkich osiach ciężarówek mają zwiększoną żywotność i dobrą przydatność do odzysku, co czyni je doskonałym wyborem dla operatorów flot, jak również do tradycyjnych właścicieli samochodów ciężarowych.
“Dodanie M144A modelu w gamie naszych opon do samochodów ciężarowych najlepsze pomoże nam rozszerzyć naszą ofertę oferty dealerów i operatorów floty – powiedział Pan Bromfield. – W 2013 roku będziemy umacniać naszą uwagę na branży transportowej z szerokiej gamy specjalistycznych opon do samochodów ciężarowych, w tym certyfikowane w ramach programu SmartWay i zdolności produkcyjnych wzrost “.
Oprócz nowych opon Toyo również prezentowane na MATS nowej aplikacji dla iPad, pozwala szybko uzyskać informacje na temat produktów firmy i nadaje się do wykorzystania na targach, spotkaniach i organizacji sprzedaży w sklepach opon.
“Drukowane materiały promocyjne szybko stają się nieaktualne, ponieważ są one produkowane tylko kilka razy w roku – powiedział dyrektor ds. marketingu w Ameryce Toyo Amy Coleman (Amy Coleman). – W naszej nowej aplikacji jest skutecznym narzędziem marketingowym, który zapewnia natychmiastowy dostęp do najbardziej aktualnych informacji o naszych przewozów towarowych szyna tych. Pozwala to na znacznie łatwiejsze dealerów poinformować swoich pracowników, operatorów i właścicieli flot o zaletach opon Toyo
Leave a comment