Toyo wzmacnia obecność na rynku amerykańskim opon ciężarowych

US Department of Toyo ogłosił, że będzie zwracać większą uwagę na lokalnym rynku opon do samochodów ciężarowych, które będą wzrosły pracowników i wydał nowe opony.

Firma, która bierze udział w wystawie Mid-American Show Ciężarówki (maty), powiedział, że ponieważ planujemy zwiększyć swoją obecność na rynku opon ciężarowych USA, popełnił kilka kluczowych terminów w podziale. W szczególności, dyrektor sprzedaży został Gary Hendricks (Gary Hendricks), który będzie odpowiedzialny za współpracę z dealerami, firm transportowych i producentów samochodów.

Slimp Lowell (Lowell Slimp), inny weteran ładunkiem opon Toyo , był starszy menedżer do produkcji nowych produktów i będą zaangażowani w rozwój nowych opon na rynku Stanów Zjednoczonych. Pan Slim będzie również prowadzić zakres planowania, które będzie współpracować z działu badań Toyo w Osace w Japonii.

«Toyo powodzeniem działa w segmencie opon do samochodów ciężarowych, od chwili, gdy firma po raz pierwszy pojawiła się w Stanach Zjednoczonych w 1966 roku – powiedział dyrektor produkcji amerykańskiego oddziału Roy Bromfield (Roy Bromfield). – Nowe terminy i zaplanowane znaczny wzrost pracowników zaangażowanych w sprzedaży, pokazuje nasze pragnienie, aby nadal działać na rynku opon do samochodów ciężarowych. Mamy wszystkie technologii, zdolności produkcyjne i wiedzę rynkową, aby rozwijać swoją działalność w Stanach Zjednoczonych. To jest czas, aby więcej ludzi “w polu” do pracy z naszych dealerów. ”

Toyo stoisko na wystawie Mid-American Trucking Show

Wystawa MATS japońska firma po raz pierwszy wprowadzony do amerykańskiego opon Toyo M144A dla osi sterujących przeznaczonych do komunikacji regionalnej. Toyo zauważa, że ​​te opony przystosowane do montażu we wszystkich osiach ciężarówek mają zwiększoną żywotność i dobrą przydatność do odzysku, co czyni je doskonałym wyborem dla operatorów flot, jak również do tradycyjnych właścicieli samochodów ciężarowych.

“Dodanie M144A modelu w gamie naszych opon do samochodów ciężarowych najlepsze pomoże nam rozszerzyć naszą ofertę oferty dealerów i operatorów floty – powiedział Pan Bromfield. – W 2013 roku będziemy umacniać naszą uwagę na branży transportowej z szerokiej gamy specjalistycznych opon do samochodów ciężarowych, w tym certyfikowane w ramach programu SmartWay i zdolności produkcyjnych wzrost “.

Toyo M144A

Oprócz nowych opon Toyo również prezentowane na MATS nowej aplikacji dla iPad, pozwala szybko uzyskać informacje na temat produktów firmy i nadaje się do wykorzystania na targach, spotkaniach i organizacji sprzedaży w sklepach opon.

“Drukowane materiały promocyjne szybko stają się nieaktualne, ponieważ są one produkowane tylko kilka razy w roku – powiedział dyrektor ds. marketingu w Ameryce Toyo Amy Coleman (Amy Coleman). – W naszej nowej aplikacji jest skutecznym narzędziem marketingowym, który zapewnia natychmiastowy dostęp do najbardziej aktualnych informacji o naszych przewozów towarowych szyna tych. Pozwala to na znacznie łatwiejsze dealerów poinformować swoich pracowników, operatorów i właścicieli flot o zaletach opon Toyo

Advertisements
Tagged with: , , , , , , ,
Posted in Uncategorized

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Categories
%d bloggers like this: